بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی
سرخط خبرها

پایان کار بسکتبال سه نفره ایران در مسابقات هانگژو

  • کد خبر: ۱۸۶۵۰۳
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
پایان کار بسکتبال سه نفره ایران در مسابقات هانگژو
تیم ملى بسکتبال سه نفره ایران با شکست برابر مغولستان به نیمه نهایی نرسید.

به گزارش شهرآرانیوز، دیدار تیم‌های ملی بسکتبال سه نفره ایران و مغولستان در مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی عصر امروز برگزار شد.

در این دیدار شاگردان «لوکا کاروالیو» در تیم ملی ایران با نتیجه ١٦ به ١٥ برابر حریف خود شکست خورده و از صعود به نیمه نهایی بازمانده و به کار خود در بازی‌های آسیایی پایان دادند.

در دقایق ابتدائی این دیدار ملی پوشان کشورمان از حریف خود عقب افتادند، اما در ادامه با دفاع منسجم‌تر جلوی حمله مغول‌ها رو گرفتند و با حملات گسترده‌تر و استفاده بهتر از موقعیت ها، جریان بازی را به دست گرفتند.

ملی پوشان کشورمان تا ثانیه‌های پایانی بازی در رقابتی نزدیک با مغولستان برتری نتیجه را به سود خود حفظ کرده بودند، اما در دقیقه پایانی، جریان بازی به نفع حریف تغییر کرد و در نهایت در یک صدم پایانی در حالیکه دو تیم در امتیاز ١٥ برابر بودند، پرتاب یک امتیازی مغول‌ها نتیجه را ١٦ بر ١٥ به سود آن‌ها تغییر داد.

ملی پوشان بسکتبال سه نفره در حالی متحمل این شکست شدند که صبح امروز با غلبه بر هند راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند. آن‌ها همچنین در مرحله مقدماتی در مصاف با ژاپن، مالدیو و ترکمنستان پیروز شده بودند و نتیجه رقابت با کره جنوبی را هم واگذار کرده بودند.

احسان دلیرزهان، علیرضا شریفی، محمد مهدی رحیمی و امیرحسین یازرلو ترکیب تیم ملی بسکتبال سه نفره را در بازی‌های آسیایی تشکیل دادند.

منبع: ورزش ۳

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->